Şu an 3 ay 26 günlük. Hala arada sıkıntısı oluyor. Uykusunda mızırdanıyor. Kırkını bekle 2.ayını bekle. 3 ayını bekle. Yok şu ilaç yok bu yağ damlası. Hiç kimseyi dinlemeden sabırla karnına masaj yapmanızı öneriyorum. Çünkü o ne zaman geçmek isterse o zaman geçecek 😊