Mrym66 Şutu sağıyorum kızım içene kadr soğuyor yavaş içiyor mamada bu şekilde biberonu 2v3 kere sıcağa tutuyorum sakıncası olrmu
bitanem123 Mrym66 1 kere ısıtıyorum içene kadar sogusada agzından cıkarıp gerı ısıtmıyorum hatta ılık olcak derecede mamayıda sütüde öle verıyorum 2 3 kere ısıtlmaz denıyoe bı kere ısıttımmı verıceksın içmesse dökeceksin diyolar
Emine_1245 Canım bir kereliğine ısıtip öyle ver ve aynı sütü sakin defalarca da ısıtma. Kaynamış suyun içine biberonu koy süt ılınsın yeterlidir