Sibel2308 Mrblr :) lutfen biri yardimci olsun,25gun once seraryn oldum ve birki gundur wc gidemiyorum cok kotu kabiz oldum :( ozur diliyerek yaziyorum uykumda bile aci sizlama hissediyorum :( …
Gokcenipek Sibel2308 sabahları aç karınla gün kurusu yiyin 1 2 tane 1 haftada düzene giriyor. Kullandığınız kan ilaçları sezaryen sonrası ilaçlar yapıyor birde kullanırsanız duphalac şurup yazmıştı doktorum o da iyi geliyor geçmiş olsun
Mickeylover Sibel2308 bol bol kayısı hoşafı iç hem sütüne de iyi ben kronik kabızlık yaşarım hep sezaryenden sonra zorlamadm hiç bikaç güb çıkamadkm sonra düzene girdi ama gaz yapacak şeylerden uzak durdum. İncir kayısı ye bol su iç activia gibi bişey de iyi gelir Zorlama karnın acır eğer çok tıkanırsan doktoruna sor probiyotik gibi bişey al