balasininanasi 10 aylık oldu … Yok uyumuyo .. Sürekli ağlama sürekli uyanma … 3. beşiği aldık sabaha kadar sallıyoruz hala aynı … O kadar yoruldum ki .. Eskiden bi nebze daha iyiydi yaz başından beri deliksiz 2 saatim var en fazla 😭😭
EsraKerimm balasininanasi benim oğlum da gündüz asla uyumazdı ama gece uyurdu suan da da halen öyle sabah uykusuna 11-12 de uyanıyor bende uykumu almış oluyorum
Mom4775 balasininanasi sallama işinden tez vakitte kurtulmaya bakın. Ondan sonra deliksiz uykular başlayacak. Bağımlılık oluyor bebeklerde sallanma,meme vs.
Depresif_polyanna balasininanasi biraz daha sabır annesi. Aylar ilerledikçe yavaş yavaş uyku süresi de uzuyor zamanla. Ben de deliksiz bir saat uyuyamazdım.çok şükür uyuyorum artık.
Muhammedd23 balasininanasi canım desteksiz uyutmaya basla ve uyandığı zaman biraz elleme uyku sersemi tekrar uykuyadalmasini bekle
EsraKerimm Tuba geçen geç uyuyor bayağı yaz aylarından dolayı düzeni bozuldu. gece erken uyuyan hiçbir bebek Geç kalkmaz zaten 😊
peksokomelli Tuba neden iyi değil ki benim oğlum gündüz hiç uyumaz gece bir uyurdu öğlen 1e kadar nerdeyse. Şimdi 4 aylık yeni yeni 11,30 da falan uyanıyor.
Eser3458 Bizde de uyku hiç yok cnm 15 aylık ve hala gazı devam ediyor ne zaman bitecek bu gaz hiç bilmiyorum ya
Omerinannesi342 Eser3458 yaaaa tam aradığım yorum doktoruna danıştık gaz olmaz dedi 1 yaşında ama sürekli inliyor salıncağında yatıyor alıyorum yatağına hemen ağlıyor ve inledikten sonra ıkınıyor bir pırt i 2-3 saat sonra yine inliyor napcam bilmiyorum
Yasemin41 Eser3458 benim oğlum da öyle çok gazlı 14 aylık bağırsak tepkili süt alerjimiz var doğduğundan beri ağlamadan en fazla 2 saat uyudu :( gece sürekli ağlıyor sizin alerjiniz yoksa neden gazlı ki acaba
Eser3458 Omerinannesi342 aynı bizimki cnm ben bir çare bulamadım uykusuz geçiyor doğduğundan beri her gece böyle
Omerinannesi342 Eser3458 bizimde öyle canım bu ara her saat başı uyanıyoruz nerdeyse kimyon ve rezene çayı içircem ben bugün bakalım iyi gelir mi
Egndz Eser3458 Omerinannesi342 Bir arkadaşımın da boyle idi idrar yolu enfeksiyonu varmış bebeğinde iyileşince uykusu da düzeldi diyordu
Omerinannesi342 Egndz oğlum kum döküyormuş zaten ama o ayrı da bu ıkınıpta gaz çıkarıp rahatlaması ayrı canım
Tuba EsraKerimm Benim oğlumunda yaz aylarında düzeni bozuldu normalde akşam 8-9 arası yatardı sabah da 8:30da kalkardı. Son 2 aydır akşam 10 gibi yatıyor ve sabah 6da kalkıyor😒 bazen daha da geç yattığı oluyor 0-1 gibi ve ona rağmen sabah 6da kalkıyor.
EsraKerimm Tuba işte benim oğlum gece 12 de bile uyusa sabah 10:30-11 gibi uyanıyor ama ay farkına farkeder.oğlum 22 aylık.ilerleyen zamanlarda zaten uykuyu sevmeye başlayacaklar.sizin daha küçükse normaldir 😊 ama zormuş 🤦🏻♀️
melinaaa Tuba Öyle zaten bende geç yatırıp geç kalkan bebekleri anlamıyorum kızım eskiden hep 9.30 uyurdu 7 de ayaktaydı şuan mesela akşam 19.30 oldu uyku saatini nasıl ger çektik farkedemedim bile ama gene 7 de kalkıyo 🙄
balasininanasi Mom4775 Nasıl kurtulacağımı bilmiyorum maalesef 😏 Eğitim falan veremiyorum ancak sallarsam uyuyo
balasininanasi Depresif_polyanna 2 ay sonra 1 yaşında olucak 🤷🏻♀️ En azından gecede 2 kere kalksın emsin geri yatsın ona bile razıyım 😏 Aynı bende 2 saat uyursam şükrediyorum