zeynepelam 3 aylikken ozel docent muayeseni yaptirdik 5 er dk aayla damla sıkıp yarim saat bekledikten sonra goz taramasini yaptilar hatta 6.ayda dr tekrar istedi butun kontroller 6.ayda tekrarlanacak kulak goz kalca saglik ocagina gidip aile hekiminin yaptigi goz muayenesine guvenemem ozel hastahaneler oradan daha az risk tasiyor bilginize bayanlar