SDefneA şu an bu yorumu yazarken bile sallıyorum😂 çok direndim ama sonunda teslim oldum. Öyle yada böyle, kucağımızda veya beşiğinde, az yada çok zaten sallıyoruz. Ayakta sallamak anne için daha az yorucu bence, hızlı, bebeği şaşırtan bir şekilde olmadıkça ve zamanı geldiğinde bu alışkanlıktan vazgeçirince çok problem olmadığını düşünüyorum