Bsekvnz Annemin bağırsağı dışarı alınacak süreli yada süresiz belli değil çok üzgünüm bu süreç nasıl ilerliyor neler yapmalıyım yakınında bu durumla yaşayan varsa biraz bilgilendirebilir mi.
Mom091 Bsekvnz komşumuzun babasınınkini de dışarı almışlardı. Bakıcı tuttular. Sürekli torbanın değişmesi gerekiyormuş. Değiştirmesinin de zor olduğunu aöylüyordu. Allah şifa versin annenize🤭
Sinem2 Bsekvnz geçmiş olsun. Benim dayımın da almışlardı. Kendisi yapıyordu sanırım bakımını.bennhic şahit olmadım. Takıldıktan sonra hastaneden çıkmadan bakımını öğretirler zaten.
Hunilianne Bsekvnz merhaba benim dayıma da yapıldı aynı işlem. Bir sene kadar dışarda kaldı kendi hallediyordu. Sonra içeri alındı. 3 sene falan oldu galiba bir problemi yok.
Bsekvnz Sinem2 teşekkür ederim Allah razı olsun sizede geçmiş olsun. Dayınızın tekrar içeri alındı mı dışarı falan çıkabiliyormuydu kendi 😔
Sinem2 Bsekvnz yok içeri alınmadı. Kanser hastasıydi o 2 yıl o şekilde yaşadı sonra vefat etti . Evet çıkıp işine devam edebiliyordu o zamanlar
Rengin Bsekvnz dayım da yasadik bunu. Ilk basta biraz zorlandı ama simdi hayatına normal bir şekilde devam ediyor. 3 sene oldu.
Bsekvnz Rengin Allah acil şifalar versin, zamanlar herşeye alışılıyor inşallah bizde çabuk atlatırız cok gecmis olsun
Rengin Bsekvnz size de cok gecmis olsun Evet herseye alisiyor insanoğlu. Allah dermansız dert vermesin 🙏