Merve-HanifeDuru Benim oğlumda da reflü yoktu . Hangi bebek kusmaz ki ? İlla reflüye gerek yok . Siz neden yastık kullandınız ? Rahat etmesi için deseniz yanlış çünkü aslında onun boynu , sırtı ağrır yastıkla . Sizin bileceğiniz iş bizene yatırın ama tavsiye etmeyin en azından 🌸