deryardakayra Kutusunda formül sütle tarifi var acaba suyla yapılmıyomu bu mama 🤔🙄🙄🙄ben sıcak suyla yapılır sandım
deryardakayra iyikianneyim61 ne kadar mama ne kadar su koyuyosun canım ya ben ilk defa yapıcam 😊kaynamış suyu kaynar mı koyuyosun daha ılıkmı
iyikianneyim61 deryardakayra goz karari yapiyorum ben canim su cok kaynamış olmicak cok kati cok sivida olmicak ortasi onu ayarlaman lazim
Merve-HanifeDuru Yok ☺️ Genelde hepsi sütle yapılıyor lakin bebeklerimiz alerji olabiliyor inek sütünden dolayı anneler su ile yapıyor ❤️deryardakayra