Bebeğim 3 ay bir haftalık. Bi anda ateşi çıktı doktora götürdük. Kanında ve idrarında enfeksiyon çıktı. Antibiyotik verdi. Cigerlerine baktıklar iyi olduğunu söyledi doktor. Bu durumu yaşayan ve bebegi iyileşen var mı? Süreç hakkında bilgi verirmisiniz