Kubraikra Kızlar post açmıştım kızım emmiyor sürekli uyuyor diye bizde mama aldık mama verdim 2 kere 30 cc kakasını yapmıyordu yaptı birde sütümü sağıp verdim ama kakası ilk defa çok pis kokuyordu acaba mamadan olabilir mi?
esrozcncpr Kubraikra mama kötü koku yapabiliyor. İçinde balık yağı falan var o yüzden. Hatta gazı bile çok kötü kokar.
Kubraikra derya_defne yok kan ilacı kullanmıyorum. Bizim topuk kanında sıkıntı çıktı 2. Verdik onu bekliyoruz kistik fibrosiz diye bi hastalık o hastalığın belirtileri kötü kokulu kaka diyor o yüzden panik oldum
Lokma Kubraikra internetten okuyup evham yapmayın güzel anne. Benim bebeğim üşüyünce de kötü kokulu kaka yapar. İnşallah temiz çıkar tahlilleri bebeğinizin
derya_defne Kubraikra panik olma canım senin yediğim bişeyde yapmış olabilir hemen en kötüsünü düşünme bazen benim kızımında gazı kokuyor. Bende doğdu dogalı hipp kullanıyorum sadece biraz gaz yapıyor
esrozcncpr Kubraikra sizin yediklerinizden de geçmiş olabilir baharatlı acılı şeyler yendiğinde de oluyor malesef bebeğe geçiyor sütten.
Pelinzade Biz sadece.mama içiyor gazı büyük adam gibi çıkarır kakası da çişide çok pis kokar mamaya bağlıyorum bende