Aynı sorunu yaşıyorum. Doğumdan sonra bir tırnağımdı şimdi 4 oldu. Canım çok yansa da derinin içine giren sivri tırnak parçalarını kendim çıkardım. Ama tırnağın battığın yerin etrafındaki ete el değmiyor arada kabuk bağlıyo iltihap da aktı.. doktora gitmeli miyim hala? Bu etlerdeki acı nasıl geçer?