iremm00 4 aydır sma mama 1 numara kullanıyoruz ve mamanın dış kabı değişmiş ama bu mama sanki çok köpürüyo gibi sizde faekettiniz mi önceden böyle bir sorun yaşamıyordum
Gulcanyvz iremm00 bende Burda bekliyim biz hipp kullanıyoruz daha 22 günlüğüz ama biraz maliyetli gelmeye başladı bir kaç arkadaşım sma önerdi ama bilemiyorum hipp çok güzel gidiyor Şuan
Melike44 iremm00 evet biz kullaniyoruz 3 aydr suan 5 ay 17 günlüğuz kopurmeyi bnde farkettm ama tadı filan aynı bı sıkıntı yaşamadık çok şükür
Elifmoms iremm00 biz sma2 kullanıyoruz evet köpürme ve tuhaf bir koku var zaten cok ucuzmuş gibi bir de zam gelmiş 😓
iremm00 Gulcanyvz benim bebeğim emmedi biz 1 haftalık Ken başladık mama destekli gitmeye 1 aylıkken tamamen mamaya döndük sma yla başladım annem bendede ama kullanmış ve ben gayet memnunum ama işte Bi tek bu yeni paketler köpük gibi yapmaya başladı içerken
Leylaaaaa Gulcanyvz ben 7 ay sma kullandim şuan ilk kez değiştirdim hipp kullandim bebeğim şuan daha rahat gibi geliyor bana. Smayi bırakıp hippten devam etmeyi düşünüyorum
iremm00 Melike44 evet ama sanki bitince ağlıyo doymuyor gibi bu ara yeni 120 cc ye geçtik mesela önceki kutuda sorun yoktu içip yatıyor Du veya keyfi yerinde oluyordu ama bu ara huysuz acaba doymuyor mu köpürüyo neden kafamı kurcaladı
iremm00 Melike44 ve mamayı yukarı aşağı bile sallamam ben genelde dairesel hareketlerle karıştırıyorum içerken köpürüyo
Melike44 iremm00 bak o bizde de oluyo hatta biraz daha yapıp vermiştim ben icmemisti doymuş o yüzden üstüne düşmedim kaç aylık bu arada
Caculle iremm00 aynen benimki de doymuyor 90cc içiyordu şimdi 120 yaptık büyüdüğü için mi diye düşündüm ama kutu değiştiği zamana da denk geldi bilemedim. Ve çok köpürüyor eskisi böyle değildi
iremm00 Elifmoms gaz çıkarınca kötü Bi koku oluyo ama o hep vardı mamadaki farklı kokuyu alamadım ben 96 110 arası değişiyo bizim buralarda Bayadır aynı zam gelecek mi yoksa 😱
Caculle iremm00 yok sadece mama vermiyorum sütüm yeterli değil ama. Belki denk geldi bilemiyorum. İçeriği değişti mi diye merak ediyorum ben de
Elifmoms iremm00 en son ne zaman aldınız bilmiyorum ama ben 2 haftadır 120ye alıyorum geçenlerde bulamadık eczaneden almak zorunda kaldık 125 TL verdik zam gelmiş malesef