Birbucuk yasndaki kizim yaklasik bir aydir kaşlarini yolmaya çalisiyor gelip benimkinide yollar gibi oynamaya calisiyor bunu neden yapiyo bilmiyorum guzellikle nalatiyorum kiziyorum ama yine yapiyo deliricem onu oyle gorunce.bisey yapamadginda kafasina vuruyo sinirlendginde uykuya dalmaya calistiginda yapiyor hep eli kaşlarında bu normalmi acaba😔