Melek-yavrum Cezeretta diye doğum kontrol hapını kullanmaya başladım emzirmeler icin olanından kullandıktan 5 gün sonra kanamam başladı 15 gün kullandı mm ve hiç kesilmedi bıraktık 1 ay oldu hala kanamam var niye acaba bilgisi olan var mi