Tugce6767 GizemElf biz geçen sene koçtaştan aldık indirimde 600 tlydi.carreforsdda güzel masa takımları vardı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi GizemElf https://www.vivense.com/helen-bankli-mutfak-masa-takimi-antrasit-modeli.html Normal yemek masası olarak aldım ben salonumda severek kullanıyoruz. Çok kaliteli. Şuan resim çekemem ancak resimdekinin aynısım çok kaliteli. Vivense’den öneririm ben 🌸
Tugce6767 GizemElf canım buradan paylaşmayı bilmiyorumda fırsat ürünleri oluyorya indirime giren o zman almıştık bu sene aynısı yoktu .ama yinede güzel ürünler geliyor masası gayet iyi sandaliyeler biraz cansız ama benim işimi görüyor
Kabakcekirdegimiray GizemElf !https://i.imgyukle.com/2020/09/16/xZQPrG.jpg](src) Ben trendyoldan mymassa diye bi satıcıdan aldım bunu fiyatlar uygun ve memnun kaldım beyaz olanları da var
Livakusunannesi GizemElf valla canim ben almadan once daha uygundu tam alcagim zaman zamlandi demekki tekrarzamlanmis
GizemElf Livakusunannesi acaba biraz beklesem yine ucuzlar mı? Bir ara sandalyeler indirimdeydi çünkü , masa küçük değil değil mi canım?
Livakusunannesi GizemElf valla cnm bende indirim gelir die bekledim fiyat cikti yinede sen bilirsin evet onlarda ikeadan
GizemElf AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben vivense den açılabilir beyaz masa aldım çok kalitesiz geldi xanım ya