Merhaba hanımlar ilk başlarda sürekli uyuyor bu bebek demekle hata etmişim çunku sımdı hiç uyumuyor sabah 5 ten gece 11 e kadar uyku yok 15-20 defa uyutmak için her yolu deneyerek yatagına koyuyorum maximum bes dakika süryor en sonunda besignde aglaya aglaya uyusun dye bile düşündüm 2 dakika anca dayanabildim hadi taamam uyumasın ama sürekli bir aglayış içinde bagıra bagıra gırtlaktan gazı var uyanıyo dyorum gazını alyorm bi damla yapsa bile rahat olsun dye altnı alyorm kaksını yapyo ama yne huzursuz ve hep aglıyo memeyi agzından atyor emzirirken aglıyor agzında aft benzeri bsey var karbnt su yaptk sürdük emzirmeden gögsümede süryorum bgun gözlemledm o bes dakikalık uykuda yutkunmaya calısırken uyanıveriyo acaba onun acısı mı onu da bilemedmyarın doktora sorcam yasayan varmı