Yasemin84 Bebeğim 3 ay 4 günlük ve henüz oyuncak tutamıyor. Uzattığımda almıyor ya da almak için uzanmıyor. Sizce bu normal mi? Yoksa ben mi aceleciyim bilemedim. 3 aylık bebeği olanlar sizde gelişim durumları nasıl?
Lokma Yasemin84 normal arkadasim. 3 ayda ellerini birleştiriyor, ağzına sokuyormuş (benim kızda yok öyle bişey). Kavrama daha sonra dedi doktorumuz
EsmaHafsa Yasemin84 ben de senin gibi neden tutmuyor neden uzanmıyor diye merak ediyordum kızım 4 aylık artık hepsini yapıyor herşeyin bi vakti varmış demek ki
Yasemin84 Lokma 2-3 haftadır ellerini ağzına sokmaya başladı. Her gün oyuncak tutması için denemeler yapıyorum ama henüz gelişme yok
Yenianne097 Bende 4 aylıkken dr gitmiştim acele etme demişti ama youtube ta eğitici şeyler var onlara bi bak derim
Yasemin84 Yenianne097 EsmaHafsa Merveyavuz Peki bebekleriniz ellerini ne zaman açmaya başladı? Benim bebeğim genel olarak yumruk şeklinde tutuyor ellerini
Merveyavuz Yasemin84 İnan hatırlamıyorum hiç bi kafamda geçirdim ama net olarak birşey diyemiyorum ama benim bebeğimde çoğu zaman yumruk şeklinde elleri yaladığı zaman bile eli yumruk şeklinde sadece işaret parmağını açıp yalıyor izlerkende aynı şekilde.
EsmaHafsa Yasemin84 hemen hemen 1-2 haftadır tutuyor ablamın oğlu daha erken tutmaya başlamıştı aralarında bir ay her çocukta bir olmuyor