Cemre44 Dinlemeyin insanları. Kulak asmayın. Çocuğunuzu sizden en iyi kimse düşünemez, dert edemez. İşte bu yüzden kulak asmayın. Cevap dahi vermeyin. Sizden ve çocuğunuzdan daha önemli bir şey yoktur. Siz sabırla yaklaşın, dua edin düzelir inşaALLAH. Yaptığınız stres ve gösterdiğiniz sinirde yansıyor süte ve bebek emdikçe ona da yansıyor unutmayın. Bundan kaynaklı da göğsünüzü bırakıyor olabilir. Kendimden bilirim bazen kızdığımda ya da sinir stres yaptığımda bebeğimi emzirdiğimde hırsla emiyor ve çok emmiyor. Bi emiyor bi bırakıyor sonra huzursuz oluyor. Başlıyor ağlamaya. Zor uyutuyorum bu defa. Çok uzun oldu kusura bakmayın. RABBİM sabır versin ve en kısa zamanda düzelir inşaALLAH 🌸