Benim kızım bir kaç ay önce yataktan düşmüştü parkeye biraz yüksekti anında başı şişti tepesi değil ama kenarı çok ağladı ve sonrasında kustu hemen hastaneye götürdük çok şükür birşeyi yoktu. Bugünde sandalyeden geriye doğru düştü yine çok fazla ağladı ve sonrasında kustu takip ettim çok şükür sıkıntısı yok,bazen o anlarda kusma nedeni çok ağladıkları için kusma yapıyormuş bazen hemşire bir arkadaşım söylemişti ama ne olursa olsun insan rahat edemiyor Allah korusun yavrularımızı