Ssullee Merhabalar 12 aylık kızım bugün akşam ayakta dururken bir anda arka üstü halıya düştü kafasını vurdu agladı baya ama sustu sonradan birsey olmuş mudur kafa üstü düştü diye cok korkuyorum doktor a götürmedim biraz şişlik var gibi arkasında başına böyle birsey gelen oldu mu sonradan kötüleşir diye cok da korkuyorum 1 saat önce oldu bu olay 😔
ANAYIMBENANAA Ssullee ağlaması durduysa eğer genelde sorun olmamıştır diye biliyorum 1 saat daha gozlemleyin uyutmayin, fışkırır tarzda kusma, gözlerde kayma, bilinc kaybi varsa zaman kaybetmeden acile gidin. İnşallah birşey yoktur sakin kalmaya çalışın 🙏🏻
Pinar34 Ssullee benim oglumda yeni yurumeye başladı günde en az 3 kere dusuyo ya kafa ustu ya yuzustu suana kadar bisey olmadi şükür
nuuluuuu24 Ssullee buz koyun daha fazla sismesin ve 2 saat uyumamasi lazım 1 saat daha gözlemleyin bu gece birlikte uyuyun ara ara kalkıp kontrol edin benim kızımda öyle düşmüştü ama şişlik olmamıştı kusma bilinç kaybı yoksa bir problem yok demektir zaten inşallah bir şey olmaz canım ama uyutma sen 1 saat daha
Bebekliev Ssullee oglum 12 aylık dun aynı şekilde düştü kanepe den tutunuyordu biranda sırt üstü düştü agladı ama sıkıntı olmadı malesef artık çok fazla düşecekler normalde çokkkk sakin bilinçliyimdr ama konu oglum olunca her yerim birden titriyor
Ssullee ANAYIMBENANAA kusma başka birşey yok ama uyudu gözleriyle oynadı cok agladı mama icti uyudu ben başında bekliyorum uyutmucaktım ama durmadı 😔
Ssullee nuuluuuu24 kusma başka birşey yok şükür ama uyudu dayamadı uykusu cok vardı bem başında duruyorum teşekkür ederim 😞
Sergl1425 Ssullee bnm oğlum da bu aksam düştü yastıkla oynadı ağır olunca düştü çok sert değildi ama düştüğünde siz de panik olduysanız ondan da çok ağlamıs olabilir yeni yürümeye basladıysa ara ara düşebilir yani bnce çok da korkutmayın kendinizi
Ssullee Sergl1425 adım atıyor yeni yeni koltuga tutunuyordu zaten ben arkasındaydım ama bir anda düştü ilk defa olunca cok korktum 😔
Sergl1425 Ssullee siz korktuğunuz için çok ağladı kesin bnm oğlum ara ara düşer korksam da belli etmem sakince kucağıma alırım ağlamaz da öyle olunca düşe kalka büyüyeceekler ya bişey olmaz Allah İn izniyle
Ssullee Sergl1425 belki de benden kaynaklıydı ses gelince düştügünde ilk defa oldu cünkü oo yüzden de cok aglamış olabilir internetten bakınca kusma gözlerde bilinc kaybı vs yazıyordu saat gözlemledim hicbiri olmadı şükür
Sergl1425 Ssullee 50 cm üzerinde düşerse sıkıntı ama halıya düşmüş bndr engel olmak istiyorum düşeceği zaman ama olmuyo yetişemiyor insan içinizi ferah tutun biçry olmaz inşallah sadece çok korkmayın bnce bu düşmelerin devamı da olacak gibi
Ssullee Sergl1425 düşünce ses de geldi ne biliyim oo yüzden korktum beynine birsey oldu mu diye halı kalındı allahtan ama başında beklıyorum şimdilik 🙏
Nursan Ssullee çok geçmiş olsun inşallah bir şey yoktur. Gündüz bende bebeğimi oturttum 7 ay 6 günlüktür. Bi baktım oturduğu yerden kafasını arkaya doğru düşüp yere vurdu çok kötü ağladı yerde halı vardı ama çokk inceydi fayanstı yer😞çokk korktum başının arkasına kolonya sürdüm evde oynattım 1-2 saat baktım ki çokk huysuz hep gözlerini kaşıyor ağlıyor. Kaynanama sordum yüksek bir yerden düşmese korkma dedi. Eve geldim uyuttum uyandı gülüyordu oynuyordu az önce uyuttum çok şükür kusma falan olmadı ama baya huzursuzdu😕
Ssullee Nursan teşekkür ederiö halı vardı allahtan kalın dı ama düşünce ses geldi genede huysuzluk olmadı bizde ama ben 1 saat uyanık tutabildim cok uykusu vardı uyudu
BhrKrmn Ssullee ya benim oğlum da 7 ay 25 günlük emekliyorda şimdi koltuklara tutunup kalkmayı öğrendi mutfağa gidip gelene kadar koltuğa tutunup kalkmış sonrada düştü halıya yer parke ama sonuçta kortu düşünce bende korktumda çocuğuma yansıtmadım aldım kucağıma hemen sakinlestirdim ara ara kafasını kontrol ettim dokununca ağlar mı ağrısı varmi diye hiç tepki vermedi cok şükür bisey olmadı ama cok fazla dikkat etmek gerek gözümun onunden ayirmam diyorum birdaha ufak tefek düşmeleri illaki olacak çocuk dediğin düşe kalka büyür derler Allah beterinden korusun yavrularımızı sizinkinede bisey olmamıştır Allahın izniyle