Kızlar 42 günlük bebeğim var son 1 haftaya kadar normaldi gazlı bi bebek ama kalasını günlük 5 6 degistiriyordum son bi haftadır kendisi yapamiyo akşama kadar ıkına ıkına ağlıyo zeytinyağıyla falan ovuyorum oylelikle yapiyo ebeye sordum 10 güne kadar normal devam ederse git hastaneye dedi sizce normal mi başına gelen varmı kurtarın beni 🙄