Yigitahmedim aşıdan dolayı mı oldu canm benim kızımın ateşi 38.5 Lara çıkınca ağlamaya başlıyor nefesini tutuyor doktorda diyor her ateşte hastaneye geliceksen senin 2 yaşına kadar hastaneden cikmaman gerekiyor diyor ama dediğim gibi eşimin kuzeninin durumu etkiledi biraz da beni