Kızlar bebegim 6 ay 21 gunluk yarin kanal tedavi yaptiricam aksam 16.30 da bebeğimin uyku saati 20.30 21.00 arasi. Ek gida veriyorum sabah 10 da kahvalti ediyoruz ilk uyandiginda 7 de anne sutu ve 2.uykudan uyandigindada. Kahvaltisindan sonra 1 2 saat sonrasindada anne sutu derken 15.00 16.00 gibi meyve saati yani ara öğün. Ama genel olarak hep anne sutu. 16.30 da kanal tedavim var gitmeden anne sutu yine vericem ama sagmaya calistigimda gecenlerde denemek icin iki gogudten toplam 60 ml oda zorla cikarttim. Sonrasinda kanaldan sonra yani nasil yapicam bilmiyorum yaptirip bilgisi olanlar varmi? Doktorum yillik izinde soramıyorum:(( Muhtemelen emmek isticek mama verebilirim yani formul mama almiyor hipp in kasik mamalarindan verebilirim bide corbamiz var bugunden ama yeterli olur mu bilmiyorum nasil yol izlemem lazim soracak kimsem yok kayinvalideme anneme sordugumda emzirme yemek ver dedi annem kayinvalidemde bisi olmaz nolcka emzir dedi yani kisaca bilgisi olan kimse yok 😌