Gok_53 ANAYIMBENANAA ilk tepki 😀 teşekkür ederim canım o halde herkes verilir diyor ben de rahatlıkla verebilirim
ANAYIMBENANAA Gok_53 valla tebrik ettim kaynanayı 😂 ver kuzum ver yanüyür bebeler🤦 hem havalar çok sıcak hemde pamukcuk oluşmasını engeller ağız içini temizlediği için
Serene Gok_53 evet verilmesi gerekiyor. Su ihtiyacı için değil, ağızda mama kalıntısı kalması pamukçuk’a sebep olduğu için, her mamadan sonra bir çay kaşığı kadar. Ağzının çalkalanması için. Çocuk doktorumuz da gittiğimiz profesör de böyle söylemişti.
Gok_53 ANAYIMBENANAA bugün kontrolde sordum kuzum doktor Eylül ayındayız gerek görmüyorum verme dedi ancak Temmuz ağustos olsaydı ver derdim sakınca yoktur dedi ☺️ Sağol yine de 🙏🏻
evlatkusum Gok_53 Bu konuda benimde kafam karıştı benim kaynanam da aynısını dedi ama araştırdım bazı uzmanlar mama zaten suyla hazırlanıyor gerek yok diyo napsam bilemedim
Gok_53 evlatkusum ben bugün doktora gittim kontrole sordum bize şuan tavsiye etmiyorum ay olarak dedi Temmuz Ağustos olsa evet verilebilir ama zaten Eylül ayındayız gerek yok dedi ama verilmesinde de bir sakınca yoktur dedi 🙂
elmalikurabiye Gok_53 anladim. Bizim doktorumuz verin diyordu biz verdik. Bir problem de yasamadik cok sukur. Mamalar kabizlikta yapabiliyor su vererek bunuda engellemis oluyormusuz
HAH Gok_53 bizim doktorumuz ver demişti 1. Ay kontrolünde bi ara verdim ama bebeğim su istemedi bende bundan dolayı vermedim. Bugün 3.ay kontrolüne gittik doktorumuzu değiştirdik açıkçası sormayı unuttum. ama araştırdığım kadarı ile anne sütünde ve mama da ( oda bebek sütü diye geçiyor) su var bu sebeple gerek yok. benim doktorum ver derken mamadan sonra ağzını temizlemesi pamukçuk olmaması için vermemi söylemişti, ama çok şükür öyle bir sorunumuz olmadı.
Deletedmom420 Gok_53 mamalarda tatlandırıcı oldugu için tabiki vermelisin ben emzirdigim halde veriyorum malum havalar çok sıcak suyun ne zararı olsun ki yazık ver canim