Kızlar 16 günlüğüz sarılık tehlikemiz var sık sık emziriyorum 2saatte bir fakat doymuyor mama da veriyorum arada günlük 2 3 kez doktor verebilirsin dedi fakat bir rutin söylemedi.doymazsa sütünü sağ ver yada mama dedi.surekli sagamiyorum aciyor göğüslerim.mamayi da kafama göre vermek istemiyorum 30 CC yapıyorum hep bakıyorum doymayinca.fakat kaç saatte bir mama vermeliyim.baktim doymuyor öyle veriyorum ama bir rutin var mı öyle mi devam etmeliyim.fazla gelmesinden de aç kalmasından da korkuyorum