Alpaybus Kızlar 6 ayımıza az kaldı, ek gıdaya geçeceğiz. İlk başlarda günde bir öğün ek gıda veriyoruz değil mi? Bir de ne kadar su vericem?
Tuba Alpaybus Evet tek öğün vereceksiniz ve doyumluk değil tadımlık. Suyu istediği kadar içebilir, genelde fazla içmiyorlar zaten.
Gmzdgs Alpaybus ilk zamanlar 30 ml falan sanırım zaten içmiyolar basta kızım 8 aylıklen suyu düzgün içmeye baslamıştı şimdi 9 aylık alıştırma bardagı ı kendi alıp alıp içiyo 😃