Baturalpinannesi aslında uyku uzmanları da yüz üstü daha iyi uyuduklarini söylüyor. Hem gaz çıkartıyorlar hem kendilerini güvende hissediyorlar. Önceden yüz üstü onerilirken şimdilerde bebek nefessiz kalma gibi anı bebek ölümleri önlemek için AB artık yüzüstü demeyi kaldırdı. Kontrolünüz altindayken yatırabilirsiniz. Ben ikinci çocuğu ilk ginden yüz üstü yatırıyorum ama maşallah benim bebeğim kafasını hem havaya kaldirabiliyordu hem de sağa sola çevirebiliyordu.