Adaninamnesi kullanıyordum gebelikte bıraktım.. doğumdan sonra canım çok çekti bir iki nefes alayım dedim aldım, tek dalı bitiremedim.. sonra vicdanen çok üzüldüm koku üzerime sindi, ağzımdan tat gitmedi.. duş aldım dişlerimi fırçaladım bir daha ağzıma sürmedim.. 🙏
umarım bırakırsınız, süte çok çabuk karışıyor, eşim içip çoçuğunu yanına gelince bile o kadar ağır kokuyor ki kızıyorum ona. umarım anlatabilmişimdir.. yargılamıyorum lakin en kısa zamanda bırakırsınız inşallah 😍