Ecocan bunun bilimsel bi açıklaması var mıdır gerçekten bilmiyorum ama aslına bakarsan ailevi nedenler diye söylediğim şey işin bahanesi kendi kendimi avutma biçimim belki vicdanımı biraz da olsun rahatlatmaya çalışıyorum çünkü haklısın sigara içiyorum diye ailevi nedenlerim ortadan kaybolmuyor azalmıyor da ama sanıyorum bırakamamak acizliği için sığınacak bi bahanemin olması gerek