Ya kızlar yanağımda uçuk öıkıyor ve üçtür tekrerlıyor bir ayda ğç defa çıktı . Yetersiz beslenmeden çıkar diyor hani diyet yapıyorum ama yiyorum yani yetersizlik bi duruö yok benxe ama siyet yaptığımdan beri çıkıyor bide bazı sıkıntıalrım vardı başta stres dedim ama onlarda geçti hala tekrarlıyor bu da iyileşain 4 olursa doktora gidicem ama hangi bölümw bide bunun tedavisi yokmuş herhalde biri demişti doktor bana bi ilaç yazdı diye ne varmı bu şekilde doktora giden