sinemayyildiz Kızlar 16 günlük bebeğim gözünün icinde kaç gündür kirpik gibi bir şey var dokunmadım.bugun ise diğer gözünü çizmiş gibi ne yapmalıyım doktora mi götürsem
Presfa sinemayyildiz benim oğlumda hep oluyor gözü kapalıyken göz pınarına doğru masaj yap ucuna geliyor iyice sonra gözü atıyor yada iyi uyuca gelince zaten çıkıyor alırsın inşallah
Tatlim sinemayyildiz fizyolojik serum var mı evde? Sakın peceteyle almaya çalışmayın. Varsa serum damlatip kafasına eğim verin göz pınarından çıkar 2-3 kere tekrarlayin
CigdeminMevasi sinemayyildiz hiç dokunmatın kendi kendime çıkarıyorlar kırpa kırpa müdehale edersenz canı acıyabilir bnm kızımdada çok oluyor 2 aylık şuan
Hayat63 sinemayyildiz hiç dokunmayın kendiliğinden çıkıyor benim kızımda da oluyordu doktora sorduk karışmayın kendi çıkar dedi hakkaten öyle oldu
Tatlim sinemayyildiz eğer gene çıkmazsa bebek pamuguyla hafifçe göz kapagondan pinArina doğru çektirin