IkiPrensesAnnesi777 Kızlar doğumdan 2 ay sonra ilk adetim 4 gun kahverengi lekeydi iki hafta sonra yine leke oldu iki gun basına boyle bi sey gelen var mi ya da neden böyle oldugunu bilen 😊
Prenses39 IkiPrensesAnnesi777 benimde kırkım yeni çıktı sonra kanama oldu sanırım adet oldum hala devam ediyor ama normal zamandaki adetim gibi değil azar azar geliyor çok hafifte agrı oluyor
Gencanne980 IkiPrensesAnnesi777 benim de 53 gün oldu doğum yapalı 40.gun lohusa kanamam bitmişti dun sanırım adet oldum ama yoğun deil çok az sanırım düzensizlikler bi süre devam edecek🙄