Papatyaa_ Ysmn_0 hastanede hemşire bana evolvia mamayı önermişti sütüm yetmeyince arada bi kullanıyorum gaz yapmıyor kabız da olmuyor memnunum ben ama siz yine de doktorunuza sorun isterseniz her bebek farklı mama ile beslenebilir.
Tugce_hckrkmz37 Ysmn_0 sma bnm bebegimde hiç sevmedi bebelac aldım onuda sevmedi aptamil cok sevdi aptamil veriyorum denemeden bilemezsnz her bebek farklk
minecavusoglu Ysmn_0 bana hipp önerdiler onuda bir deneyin derim, bende aynı sıkıntıyı cekiyorum üstelik Biberonda almıyor, iki farkli biberonla denedim ama icmiyor yinede, siz nasıl alıştırdınız biberona 😣
Ayseee27 Sma bizimkide sevmedi hipp combiotik aptamil bebelac içti evolvia da içiyor ama bizimkinde gaz şişkinlik yaptı
Ysmn_0 minecavusoglu bende aynı şekilde alıstıramadım çocuk aç yatıyor resmen su an bile. Biberonu almıyor mamayıda sutumude sağıyorum hiç birini biberonla almıyor. Beni emiyor ama haliyle az olduğu için yetmiyor. Napcam bilmiyorum stres içindeyim
minecavusoglu Ysmn_0 şuan seni okadar iyi anlıyorumki, eds yöntemi varmış onu denedinmi hic ? ben sanırım denicem, 1-2 gün daha Biberonu deneyip eds yöntemine gecicem bende