Mucizebebegim 4 aylık oldugunda atak dönemine giriyormuş o zamanlar bilmiyodum 40 gun sürüyormuş gecede 10 kere uyanmaya basladı memede uyumaya alıştı öylede gitti 9 aylığız hala en az 3,4 kere uyanıyo dikkat edin nasıl alışır sa oyle gidiyo gece her uyandığında emzirmem gerekiyo çok zor