Osmnn_457 Hanımlar bi haftadır koku almıyorum ağzımında tadı yoktur. İnterneten araştırdım virüsün belirtisi olarak çıkıyor korkmaya başladım ve daha yeni doğum yaptım kendimi geçtim bebeğime bişey olur die tedirginim aranızda bu durumu yaşayan varmı
GoGirl Osmnn_457 test yaptirin hemen ona gire onlem alirsiniz bnde koku gidince test yaptirmistim pozitif..vakalar cok fazla koku gtmesi en fazla olan belirtilerden buyuk ihtimal covidsiniz ama endiselenmeyin bebeginize gecmemis olabilir maske eldiven dikkatli yaklasirsiniz
Osmnn_457 GoGirl şuan hastaneye geldik ve tomografi çekildi çiğerlere inmişmi bişey carmı die bakıcaklar dua edin hanımalar kendimi geçtim çoçuğma bişey olmasından korkuyorum
sutkokusu mutire çok geçmiş olsun canım hemencik atlat inşallah ya ben bişey merak ediyorum pozitif olunduğu zaman bebeklerimiz bizimle mi kalıyor yoksa 15 gün onlardan damı ayrı kalmak zorunda kalıyoruz
GoGirl Osmnn_457 oyle oluyor zaten lezzet yok yedigin tatli mi tuzlu mu anliyosun ama tek mesela tuz tadi geliyor degil mi mutlaka test yaptirin siz hafif bir sekilde geciriyor olabilirsiniz gerekirse bebeginizede test yapilir
Minikpare Osmnn_457 sadece tuzlu tatlı diye alınıyo cnm sarımsak tadı falan alamıyorsn koku alamıyorsn suyun tadı bile bi tuhaf oluyor
Yusuf123456789 Osmnn_457 canım sakin ol ben de hemşireyım en son belirti koku kaybı kolay gecırıyor olabilirsin gececek olan gecmis tir bebege zaten sütüne odaklan. Bende gecıırdım Allah yardım ediyor rahat ol
Osmnn_457 GoGirl evet cidden öyle benim tuzlu dediğim yemeğe eşim tuzsuz dior hiç bişeyin tadı yok şuan hastanedyiz doktor tomografi sonuçuna bakıcak dua edin neolur temiz çıksın
Osmnn_457 Yusuf123456789 sonuçları bekliyoruz şuan doktor ne diçek rabbim çümlemizi korusun bu illeten
Osmnn_457 Yusuf123456789 bide size şunu sorayım hemşire bana 6 saat içinde sütünü iki defa sağdıktan sonra çoçuğunu emzir dedi tomografi çekildiği için napmalıyım şimdi bebeğim kuçağımda aç aç boş emziği emiyor içim gidiyor
Miniksufleannesi Osmnn_457 bende de tat ve koku yok covid pozitifim merak etmeyin bebege gecmez insallah esim ve ben pozitifiz bebegimiz negatif atlattik sayılır korkulacak bir sey yok panik yapmayin
GoGirl sutkokusu biz beraber kaldik 8 aylik oglum ve 5 yasinda oglum.onlarinda tasiyici olma ihtimaline karsi hic bi yere yollamadim kendimde annelere fln yani
mutire AbrhamH sağol canım amin. Eğer bebek negatifse maskeyle yaklasacaksin ellerini vs sürekli temiz tutacaksın yani başka ne yapılabilir ki bu illet öyle bişey ki yan yanayken bulasmayadaviliyor ama bulasadaviliyor.
GoGirl Osmnn_457 korkmayin belkide atlattiniz bana da koku almama son asama demislerdi ben onceside soguk alginligi sanmistim belirtileri ama beni testten snr öksürük tutmustu gicik tarzinda artmaya baslamisti ilac getirdiler o yuzden test yaptirip ona gore onlem alacak olarak en iyisini yaptiniz.
elmaliturtam Osmnn_457 oy inşallah değilsinizdir öyle olsa bile inşallah kolaylıkla atlatır iyileşirsiniz. Çok çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin