BhrAselFhr Dişimin ağrısı beynimi zonklatmaya başladı parol bağımlısı olmam an meselesi. Emzirirken diş doktoruna gideniniz varmı ? Diş doltorum çocuk doktoruna danış diyo çocuk doktorum ben ne kullanıcak bilemem diyo çıldırıcammm 😥
Mom107 BhrAselFhr Tabiki gidebilirsiniz ben gittim dişime kanal tedavisi oldu gitmemeniz daha çok zararlı boşuna strese giriyorsunuz gidin rahatlayın
Mom107 Mom107 BhrAselFhr Ayrıcada oğlum o dönem sadece anne sütü alıyordu sadece tedaviden sonra ilk sağdığım sütü attım sonraki 4 saatte emzirme rutinime geri döndüm
Cerengundogan Aynı acı suan bende de var beunim yerinden cıkacak gibi ama paroldan başka bişey vermıyolar . Bende en son care sarımsak koydum dişime
Mom107 BhrAselFhr İştemboşuna acı çekmeyin gidin tedavinizi olun bebek açısından sıkıntı oluşturacak bir durum söz konusu olmuyor
Cesurefe Ben doguma 1 hafta kala dolgu yaptirdim.2 tane uyusturu var kadin dogum doktorum isimlerini vermisti diş dr bunlari kullanip uyuşturursa yapabilir demisti.allahtan kullaniyormuş yaptirmistim sizde bi görünun dişçiye hamileyken yapiliyorsa emzirirke de yapilabilir bence