Miniksufleannesi benim kayınbabam covid oldu ve bebeğime bakıyorlardı Pazar günü hastaneye yatırdılar az önce de yoğun bakıma aldılar kayınvalidem ve biz karantinadayız aynı evde çocuğum da Perşembe gününden beridir rahatsızdı ilaç tedavisi alıyordu benim de Boğaz ağrı oldu ve bugün salya sümük birbirine girdi tat koku kaybım olmadı ateş de yok acaba bendeki sadece gripmidir diyorum eşim sende farklı gösteriyor olabilir dedi. Ayrıca bize gelip test yapacaklardı evde halen yapmadılar.