Selam, nasılsıniz?
Direkt konuya girmek istiyorum hanımlar.
Malumunuz anasayfada illa ki karşınıza çıkmış olan Mizah postu 37 bine yaklaşmış durumda. Bu posta kilidi taktirmak istemekle birlikte kiyamamaktayim. Emegi gecen ve sürekli yazan uyelerin dışında keyifle okuyan uyeler de var bilyorum ki.. Ayni zamanda gormek istemeyen sinir olanlariniz da vardir:) Farketmez.
Bu postun kapanışını 50binde yapsak, 50bininci yorumu atana anneye de ev gereçleri türünden bir hediye gondersek, nasil olur?
Ben onayı aldım, gerisi sizde, eger isterseniz buyrun Mizah postuna..