Remim Sevvalacat bizde 5 ay 6günlüğüz günde 1 kez veriyorum 4aylıkken vermiştim sevmemişti ama şuan severek yiyor Kızım
Lokma Bende merak ediyorum. Bebeğim 3.5 aylık. Sütüm yetmiyor. Bir an önce ek gıdaya başlamak istiyorum. 4. Ayda kullanan var mı?
Sevvalacat Lokma Maalesef bende sütüm yetmediği için doktor tavsiyesiyle 3 aylıkken mamaya başladım şuan 3 buçuk aylık 4 ay olsun biran önce ek gıda vereyim diyorum
Lokma Sevvalacat 3.gün yoğun bakımda başlandı mamaya. O zamandan beri kullanıyoruz. Fiyatlar malum 😥 üstelik birde emzirememenin üzüntüsü var. Mama içen bebeklerde erken baslaniyormus ek gidaya. Bakalım aylık kontrolde ne diyecek doktorumuz
Emine Lokma bende 1 ay emzirebildim nasip.. mamayla beslendiğimiz için 4,5 aylıkken başladık tadımlık olarak