Aryamoms canımm aynı durumu yaşadık , hep ıkınıyor sürekli ağlıyor hiç uyumuyordu.biogaia ve sab simplax kullanıyoruz.bize çok fayda sağladı.sadece gece uyuyor sabah 5-6 arası ıkınıyor oda hareketsiz kaldığı için geceleri.onun dışında ıkınmamız geçti.1 şişe biogaia kullandım sonra onu bıraktım sab ile devam ediyoruz.bia gaia günde 1 defa 5 damla, sabsimplex günde 4 defa 15 damla.ben sabah akşam 12-6 olacak şekilde veriyorum.saati saatine düzenli verince fayda sağlıyor.2 ayımız bitti bugün