Merhaba bebegimde demir eksikliği nedeniyle doktorumuz ferro sanol verdi 5 ml sabah 5 ml aksam şeklinde bana çok fazla geliyor. Kullanan varmi acaba lütfen beni bilgilendirirmisinz. Ne kadar veriyorsunuz ve bazı bebeklerde iştahsızlık yapıyor diye okudum.