Busraa_1 Kızlar meraba 4 aylık oğlum var sağlık ocağı bize kan damlasi verdi vegaferon damlanın adı ve paraben içerdiği için vermek istemiyorum sizin eczanedn aldığınız bir kan damlasi varmı önerebileceğiniz.
Ervaereli11 Busraa_1 merhaba konuyla alakasız ama bişi sormak istedim benimde oğlum iki gün sonra 4 aylık olacak aşısı nasıldı ateş yaptimi hangi gün yaptınız
MinikDuru35 Busraa_1 bizede verdi o kan damlasindan cevremdekiler verme diyor. Kabız yapiyormuş çok. 6.ayda kan testi yapılıyormuş ona göre kan ilaci kullan dediler. Suan kanı düşük mu degil mi bilmeden nasil kullanicaksin diyolar bende kararsiz kaldim 🤷🏻♀️
Busraa_1 Ervaereli11 Meraba cnm ateşi biraz vardı . Ve iki bacaktan yapıyorlar huzursulugumuzda vardı.
MinikDuru35 Ervaereli11 bizim de yeni 4aylik aşımız yapiĺdi yeni ateş ve huzursuzluk yaptı 2 gün sürdü huzursuzluk ateş sadece sabaha karsi oldu ilaç verdim gecti cok şükür.
Gllshdmr_23 Ervaereli11 biz dün yaptık canım hemen eve gelir gelmez ateş düşürücü verdik hemşire ve doktorumuz öyle dedi ateş olmadı ama çok huzursuzdu sürekli ağlama modundaydi gerçi bu günlerde hep öyle sayılır malum 4 ay atağı 🙄
Kekmez Busraa_1 ferrum bir efsanedir hepsini kullanmış bir anne olarak yazıyorum ferrumun Demir kalitesi de çok iyi
Busraa_1 Gllshdmr_23 bnde bugun hemşiremizi aradim eger çocuk doktoru reçete ile yazarsa alalim dedim para ile alinan ilaçta reçete yazilmaz dedi sizdemi reçetesiz aldiniz
Krgztuba Busraa_1 ocean Demir ilacı kesinlikle d vitamininede kullanıyorum çık memnunum tadınıds seviyor
AbrhamH Busraa_1 valla bana kimse yazmamıştı ve 7. Ayda başladım dr tavsiyesini de bulamadım diye. Suan sidefer kullanıyorum
Kbraniuurrr Busraa_1 bizim doktorumuz 6 ayda gel kan testi yapalım eğer dusukse ona göre verelim dedi yoksa verme sakin dedi sende doktoruna bi danış canım
Gzdzeynep Busraa_1 ferrum kullandım 6 aydan bir yaşa kadar. Bir yay kan tahlilinde değerleri iyi çıktığı için bıraktırdı doktorumuz. Ben memnun kaldım ferrumdan.