Ben veriyorum . 15 aylık oğlum suan . Hic bi zararını görmedim . Taze günlük süt geliyo kaynatıp içiriyorum . Sade olarak . Bazen pekmez koyuyorum az mıktarda . Geceleri uyku öncesi veriyorum . 3 aydır bu böyle . Bu zamana kadarda hic bi zarar görmedım ki sütten bişey olacak olsaydı dünyada insanların yok olması gerekırdı . Tabı bu benım fıkrım vermeyenlere de saygım sonsuz . Bunun kararını anne verır bebegının durumuna göre bence