EceBilge merhaba 👋 bizim evde salincak var ben gunduzleri ona yatirip sallayarak basladim daha onceden emzirip koyardim busefer ayran icirip yatirdim cok uykusu olunca da sallamaktan aglamayi keserdi, birde sevdigi ninniyi acardim. Birkac gun boyle gitti. Sonra gece baktm sutum iyice bitti geceyede basladm. Cok agladi cook cok zordu. Kucagimda sallaya sallaya uyuttum cok krize girincede yuzunu yikadim muhabbet ettim oynadim bidaha sallamaya basladm bi sure durdu tekrar agladi tekrar yuzunu yikadm. 1 geze boylehdi iste. Sonra gunduzleri hep uff oldu gogsum demeye badladm boyle boyle oda uff oldu bak dedi gogsume dokununca aciyormus gibi yaptim hep. Bazen agladi etti ama kabullendi sonunda. Yine sormak istedigin birsey olursa yardimci olurum