aybukemom Kızlar kızım iki gündür bana yapıştı resmwn yatağına bıraktığım an ağlıyor kucağımda benimle uyumakistiyor gece napcam
Birannebirfurki aybukemom yatağını senin kendi kıyafetini koy aynı sorunu bizde yaşadık biraz olsun geçti
Annesirintugceuzun Duygunida Daha çok küçük. 🤦🏻♀️ Normal bu durum. Benim de kızım hiç bırakmazdı beni. Beyaz gürültü açıp birlikte uyumayı deneyin. 🤷🏻♀️
Annesirintugceuzun aybukemom Yatağına koyup pış pışlayarak uyutmaya çalışın isterseniz. Diş çıkarıyor olabilir. Derdi olduğu için bırakmak istemiyordur. 🙂 Birlikte uyuyun birkaç gün isterseniz? Çok keyifli birlikte uyumak. ☺️
aybukemom Fatma_FLZ ya ben ilk aylarda yanımda yatırmadım hiç iki gğndür böyle yabancı birileri geldi eve bende onu babasıyla bıraktım mutfakta işim vardı sanırım terkedildim sandı bana yapışık durmak istio babasına bile gitmedi bugün ki üstüne atlar herzaman
Fatma_FLZ aybukemom Belkide olabilir cnm Dis çıkartıyor olabilir bizimki beşiğinde bile yatmadı hep birlikte uyuduk 6 ay 2 aydır yatağını ayirdim düşecek diye Yatak odasına ona yer yatagi yaptik
aybukemom Annesirintugceuzun ya öylede ben ezicem diye rahat edemiyorum bi kolunu boynuma doluyor bide 😄
aybukemom Annesirintugceuzun anne yanı beşiğimiz vae prda uyuyor zafen normalde ama koyduğum an kalkıypr bende çok seviyorum onun kokusuyla uyumayı ama ezicem diye uykum gelmiyor 😅
aybukemom Annesirintugceuzun deneyeyim ama babası kılıklı çok inatçı ben alçadıkça o ağlamanın dozu yükseliyor en son sinirleniyor ve onu uyandırmadansusmuyor gözü kapalı ağlıyor resmen
Annesirintugceuzun aybukemom Anladım ama biraz inatlaşmak şart. Eşiniz de bir zahmet bir süre idare etsin. 🤷🏻♀️ Hadi uyuyoruz, uyku saati diyerek hiç kaldırmadan pış pışlayın. Siz de ağlatmak istemezsiniz zaten bebeğinizi. Eşiniz anlayış göstermek zorunda. 🤷🏻♀️