Kızlar bebegim kılo almamıs sadece 100 gram . Ama boyu uzamıs 2,5 cm. Sütüm galıba yaramıyor. Herkes oyle dedi doktorda az almıs dedi 25 gunde 500 gram almıstı daha oncede. Eşim bugün mama almıs bebelac. Kullananlar nasıl kullanıyorsunuz ? Ne kadar kullanıyorsunuz? Emziricemde mama aralarındada.