meritt Merhaba kızlar. Oğlum 1 ay 20 günlük son zamanlarda 90 cc mama bile yetmez oldu. Sürekli yemek istiyor. Doymuyor. Bazen 120 cc bile verdiğim oluyor. Ne zaman doyma hissi yaşayacak bilmiyorum. Bebeği böyle olanlar varmı? Sizler ne yapıyorsunuz? Oğlum obezmi oldu acaba diye korkar oldum.
mrymgkce meritt benimde sürekli emmek istiyor bebeğim ama emerken uyuyup kalıyor ondan diye düşünüyorum emzik almıyor beni emzik gibi kullanıyor 🙈
tdeniz meritt canim mamayi ne ile veriyorsun biberonla iciyorsa doydugunu anlamayabiliyorlar. Kasikla ya da kadehle vermeyi dene mumkun degil o kadar icemez. Benim kizim biberonla 90 aldigini kasikla 60 i bitiremiyordu.
Elaninannesi Kusma fılan da yoksa doktora danısın derım normal degıl bukadar mınnak mıde nasıl hazmedıyo
meritt Elaninannesi kusma bazen oluyor. Yine normal şekilde çok değil. Ağzının kenarından akıyor. Doğduğunda kilosu 3.470 ti şuanda 4.450
Fazilettt Bnm oğlumda 54 günlük 90cc yiyor bazıları 120cc yiyor korkuyorum çatlıcak diye kusma olmuyor ama inliyor çok yediğinde mamayla besleniyor
SBBGurLek Anne sütüyle besleniyor ise sadece obez olma riski yok. Benim bebeğimde iki aylık oldu bugün aşıya gittiğimde tartıldık 1700 kg almış 5cm de uzamış bende bi tereddüt yaşadım ama ebe hemşire sadece anne sütü ise gayet iyi güzel dedi .