Esilyaa Lansinoh elektrikli 2+1 pompa kullananlar memnun musunuz? İkisi aynı anda kullanılırken çekim gücü düşük diyorlar sizin yorumunuz nedir?🌸
Nurtenn4161 Esilyaa bende kullanıyorum canım ikisi de aynı ayarda çekim gücü. Ve hiç can acıtmıyo çok rahat
Annekuzusuuu Esilyaa ah ah banada öyle dediler gittim tekli aldım pişmanım keşke ikili alsaydım güzel sağıyor tekli sadece vakit kaybıı