Tubaomerberzan Biz 22 günlük olduk teyzeler . Bebegim 4 - 5 saat uyuyor sonra kalkiyor . İlk bir hafta 2 3 saate bir uyandirip emziriyordum ama uyandirana kadar canim ciktigi için biraktim uyandirmayi . Acaba bisey olur mu 4-5 saate bir emziriyorum diye .
Gamzeli Tubaomerberzan iki satte bir enzir canim. Benim bebegime sarilik cokmustu o zaman gunduzleri yarim saatte bir veya her istediginde gece de saat basi yada en gec iki saatte bir emzirmistim.
Deletedmom299 Tubaomerberzan gündüzleri 2 saatte 1 geceleri 3 saatte 1 emzrmelisin hatta ne kadar çok o kadar iyi çünkü çok küçük daha yeni doğan sarılık olabilir. lütfen bir şekilde emzirin.
KahramanAnne Tubaomerberzan 4 5 saat ne demek ya çok fazla sakın bu şekilde devam etmeyin kan şekeri düşer daha çok küçük mutlaka uyandırıp emzirin. doktorlar bile en geç 2 saat diyor ki siz 2 saate bile bırakmayın
BaharBilgin Sarılık olabilir canım dikkat et 2 saate bir falan emzir bence 40ı çıkana kadar ben 1 saate bi 45 dakikada bi emziriyodum 40mız çıkana kadar 😊
Aalya BaharBilgin ben de gunduzleri bir buçuk saatte bazen 1 saatte bir emziriyorum kendi kalkıyor hatta artık 17 gunluk oldu kızım ama cogunlukla memede az duruyor tek meme emıyo mesela en fazla 10 dk bazen 5 dk emıyo. Birkaç saat sonra emmesinde öbür mememi 12 13 dk emdiği de oluyo. Acaba yetıyor mudur. O an iki mememi almıyor cogunlukla uyku halınde ve uyuyakalıyo memede :( napmam lazım
Emine_1245 Canım daha küçük. Bence 3 saat ideal . Hem uykusunu almış olur hem de karnı doymuş olur .Üç saat uyusun ama sonra uyandır bence en azından bir aylık olana kadar.
Emine_1245 Tubaomerberzan . Canım uyuyorsa bırak 3 saat uyusun. Üç saatin sonunda uyandır emzir mutlaka. Ama zaten uyanıksa üç saati bekleme tabi emzir emzirebildigin kadar.
Gamzeli Tubaomerberzan olir doktor bana da en fazla uc saat olsun demisti cunku sen de yipranirsin ben cok yorulmustum ama anam durdurmazdi🤣
BaharBilgin Tubaomerberzan bez yıka hafif hafif vücuduna dokundur iyice heryerinede buz gibi bezi sürme ama böyle huylandıracak şekilde göbeğine koltuk altına eklem yerlerine dokundur canım uyanır inşallah yada altını aç 😊
Tubaomerberzan Gamzeli benimde annemle kaynanam söylüyorlar sürekli 😀 acaba bsey olur mu korkusu sardi simdi . Uyandiracam artik bi sekilde 😀
Gamzeli Tubaomerberzan hensireler burnunu yada topugunu sk demislerdi bana ama oylesine ufakti ki yani kiyamadim💖seve seve uyandirirdim kucaklardim azcik battaniyede sallardim iste kanepede uyanirdi
kar_kristali Tubaomerberzan daha çok küçük uyandırıp emzir.. 3 saati geçme… Ben iki saatte bir emziriyordum
kar_kristali Bide sarılık olan bebeklerde uyku hali fazla olur bunu unutma bu yüzden Bi şekilde ya altını aç burnuna parmaklarına hafif dokunarak uyandır ve emzir inş
AYLININANNESI2020 30i cikana kadar mutlaka uyandir hatta mutlaka ben yaotm sen yapma bebek sarilik olr ALLAH KORUSUN 40 DAN SORA KENDI NE ZAMAN ISDERSE OZAMAN UYANDRIRSIN
Sumeyyelan Tubaomerberzan ilk 1 ay saat başı sonra 2 saatte bir şimdi 6 aylık olduk son 2 aydır 3-4 saatte emziriyroum bazen çok sık canı nezaman isterse